۲ پاسخ

نان ونمیدونم ولی من اپتامیل اچ آ رو ازداروخانه دور فلکه تالار میگیرم
یه سر بزن شایدداشته باشه

ی دارو خونه بودیادم نمیاد عدالت چند بود همه شیرخشک ها رو اونجا میتونی پیدا کنی دارو خونش سر نبش بود تو کوچه هم نبود

سوال های مرتبط