من نصف شب بیدار بشم از شدت ضعیف خوابم نمیبره مغزم درد میکنه مجبوری میخورم
بعد صبحم که پاشدم همون قرص تیروئیدم رو میخورم
من چندساله قرص تیروئید میخورم تو آزمایشاتم کم زیاد شده ولی دکتر قرصم رو هیچوقت قطع نکرده
منم همین مشکل رو دارم دقیقا 😑
آب میخورم میخوابم 🫠
وای من بعضی روزا که زود بیدار میشم و خوابم نمیبره مثل امروز داغووووون میشم، از یه طرف زمان کافی نگذشته که بتونم قرص تیروئیدمو بخورم از یه طرف گرسنگی امونمو میبره طوری که میخوام گلاب به روتون بالا بیارم، اصلا دیگه گریه م میگیره ، امروز دیگه به معنای واقعی نتونستم تحمل کنم و صبحانه خوردم😟
سه چهار ساعت قبلش چیزی نخور
منم از اول بارداری دارم قرص میخورم دکترم گفت تا آخر بارداری باید بخوری
عزیزم من کلا قبل بارداری تیروییدم خیلی کم کار بود ۱۸.۹ بود تیروییدم اما الان اومده پایین ولی باز دکترم همون دوز بهم داده چون من تا اخر عمرم فکر کنم دیگه مجبور باشم بخورم راجب تیرویید بارداری نمیدونم
عزیزم من گاهی صبحونه میخورم صبح زودازشدت گرسنگی بعد قبل نهارمیخورم چون یه پنج ساعتی میگذره ازلقمه ای که خوردم بعد فوری هم بعد ازخوردنش ضعف میرم
منم مثل تو
ولی میگن سه چهار ساعت کافیه چیزی نخورده باشی
من قرص تیروئید از قبل بارداری میخورم تا الان فکر نمیکنم تا اخر بارداری قطع بشه
منم نصف شبها دلم چیزی میخواد بخورم نمیخورم بخاطر قرص
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.