بزار ۱۸ هفته بشی بعد
من رفته بودم قشنگ نشون داده بود
بله عزیزم منم درست ۱۷هفته و۵روز رفتم میشه انجام داد تایمشه دیگه
بستگی به بچه داره اگه رشدکرده باشه خوب الان نشون میده ولی اگه ریزباشه یامیگن برویک هفته دیگه بیایاهم ازسرنوپول میگیرن 18هفته بروخودم 17هفته رفتم نشون ندادبازمیخواست پول نزول هم بگیره
منم دقیقا ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم
بله منم دقیق همین موقع رفتم
خب بزار ۱۸ هفته برو دقیق تره که الانم بری نشون میده ولی میگن اونموقع بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.