فردا ۱۷ هفته ۵ روزم میتونم برم سونو انومالی؟

۸ پاسخ

اره برو

هرچی دیرتر بری بهتره، من 18هفته و 3روز رفتم، از 18هفته تا 20هفته گفتن میشه دکتر بهم گفت 18هفته و 3روز برم، اگر زودتر بری ممکنه بگن بچه فلان مشکل داره خدای ناکرده و تشخیص درست ندن و توهم نگران بشی

میتونی عزیزم‌ولی ۱۸ هفته و ۳ روز اینا بهترین تایمشه

دکتر من ۱۸هفته و ۳ روز انومالی نوشته برام

از ۱۷ و ۴ روز میتونی بری ولی بهتره تا ۱۸ صبرکنی

من که رفتم 17هفته و یک روز

صبر کن ۱۸ هفته بشی بعد برو

بهتره ۱۸ هفته ب بعد بری

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلانا و لیانا مامان دلانا و لیانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین تو دلی💙 مامان یاسین تو دلی💙 هفته بیست‌وششم بارداری