منم امروز میخوام برم جا دکترم برا سنو انومالی بنویسه فک کنم فردا بگه برم امروز دقیقا ۱۷ هفته ۶ روزم
میتونی بری گلم
ولی بنظر من دوسه روز دیگم صبر کن از ۱۸رد کنی بعد برو
آره میشه
دکترم بمن ۱۸ هفته و ۵ روز برم
آره من ۱۷ هفته و دوروز بودم ک رفتم
به نظرم خیلی زود نرو خیلی چیزا مشخص نمیشه و الان تو این وضعیت دوباره کاریش هزینش زیاد میشه
اره بابا منم ۱۷ هفته دو روز رفتم
اره من ۱۷هفته و۴روزم رفتم
اره منم همین تاریخ رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.