۶ پاسخ

اره ولا زور تواوه هر اوتده لسر نمودار سوزکه بی نرمالو تواوه

اره خوبه دختر منم تولد ۲۸۰۰ بود یک سالگی ۸۲۰۰

خوبه جان

خوبه نسبت به قدش یکم وزنش کمه ولی دیگه ۶به بعد وزن نمیگیرن خوب پسر منم نزدیک ۷ماه ۸۴۰۰وزن تولدشم ۳۵۰۰بود باز انگار پسر شما بهتر وزن گرفته بچه من ۴ماهگی سرماخورد شدید ۸کیلو بود بعدش وزن نگرفت

وزن پنج ماهگیش چند بوده؟!

آره عزیزم خیلی خوبه

سوال های مرتبط