۸ پاسخ

احتمالا قد تولدش ۴۸بوده اشتباه نمیکنی ؟ وزنش ماشاالله خیلی زیاده اضافه وزن داره

قدش کم هس اما وزنش فک کنم ارثی هس

مطمئنی ۵۸ بوده ؟ شاید ۴۸ بوده 🤷🏻‍♀️
پسر من تولدش ۵۰ بود ۵ ماه و نیم ۷۲ بود
چه شیر و غذای کمکی به نی نی میدی که خوب وزن گرفته عزیزم میشه بگی؟

عزیزم دخترم الان 9تموم شده قدش70و وزنش 9

کم نیست🙄🤨

حتما به پزشک مراجعه کنید ماشاالله وزن نی نی زیاده از حد نرمال چون گاها رشد وزنی جلوی رشد قدی رو میگیره حتما به پزشک اطلاع بدید

ماشالا وزنش خیلی زیاده دردسر نشه بعدا برات

وزنش زیاد نیست؟

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۸ ماهگی