۵ پاسخ

منم همینم😂🥴

نینیت سردی دوس نداره عزیزم سعی کن نخوری.گرمیجات هم زیاد نخور در حد کم
من ک نینیم عاشق سردیه🥹🥹

کنجد در بارداری ممنوع مصرف نکن

مامان تودلی ناز تاپیکت برام جالب بود همزمان هم سوال پرسیدی هم خودت جواب خودتو دادی هم آخرش دلیلش رو گفتی🤭
دقیقا همینطوره که خودت گفتی

چون نینیت پسره

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری