۲ پاسخ

من از اول بارداریم تا الان همینجوریم،
حالت تهوع ندارم ولی نفخ بیچاااارم کرده🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
چیزهای نفاخ نخور و خیلی مراقب باش یبوست نشی‌.

نفخه عزیزم من از اول همینجوری بودم تخلیه کن خوب میشی

سوال های مرتبط