خانومای هفته من شماهم توی واژنتون درد میگیره طبیعیه؟

۴ پاسخ

بله‌مخصوصادطرف راستش

اره عزیزم.رحم رشد میکنه

وای توی واژنم و ورودی واژنم هی میترسم از سرویکس باشه برا همین برا دوشنبه وقت سونو گرفتم

بله برای رشد رحمه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری