خانومای هم هفته من شماهم دل درد میگیرید؟؟طبیعیه یا خطرناکه؟

۱ پاسخ

من‌از اول دل درد همراهم بود هنوزم درارم😓
دل دردای پریودی گاهی خیلی شدید که ایام پریود نداشتم این دردا رو . میگن طبیعیه رحم داره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی