قد بچه ها توی ۲سالو ۶ماه چقد باشه خوبه؟🥺🫀

۵ پاسخ

پسر من ۹۹بود‌با وزن ۱۴

تو نمودار رشد باید 92باشه ولی پسر من 90 هست و دکترش گفت خوبه از الان نباید زیاد بهش فشار آورد، بعد 3سالگی میتونیم بهش شربت بدیم

توی گهواره توی قسمت ابزار رشد ، قد و وزن رو میتونین بزنین و ببینین چطوریه

شما چنده

۹۴ پسر من ۹۰ هست دکتر گفت کمه

سوال های مرتبط

مامان ♡حسام ♡ مامان ♡حسام ♡ ۳ سالگی