۵ پاسخ

من بردم اره مراقبت دارن یه قطره ویتامین ریخت دهنش گف واس سیستم ایمنی بدن وزنشم گف خوبه نرماله ولی قدش دوسانت از نرمال کم بودش

سلام عزیزم خوبی درخواست دوستی بهت دادم یه سوال داشتم

ی قطره ام میدن بهشون عزیزم

من ک بردم فقط قد و وزن بود

منکه نبردم
اصلا لازمه ببریم

سوال های مرتبط