۶ پاسخ

سیزده کیلو فک کنم نرماله
لاغر به حساب نمیاد تو نمودار دفترچش نگا بکن خودت

تولدش چند بود
دختر من ۱۳۳۰۰
قد ۹۸
گفت هردوش بالای نموداره

۱۳ که خوبه !
دختر من دوسال و ۸ ماهشه ۱۲ کیلوئه

عزیزم چون فعالیت زیاد میکنند ها
و غذا درست نمی خورن
وگرنه مهم سلامتیشونه

نرماله بابا بیخیال باش دختر من ۱۰ کیلوعه قدش ۸۳ انقد دکتر بردم خسته شدم

من که دیگه شل کردم
هرکار بگی کردم تا وزنش بره بالا نشد
الانم فکر کنم ۱۱و نیم باشه
همین که سالم و خوردوخوراکش خوبه بازم شکر

سوال های مرتبط