من قطره آد ب بچم نمیدم مشکلی داره؟؟؟

۱۰ پاسخ

حتما بده خیلی خوبه

منم میدم بالا میاره دکتر بم گف رفلاکس خیلی باشه تا دو الی سه ماهه ولی میتونی قطره رو تا شیش ماهگی بدی سه ماه بعدش بده
نده بش ا د رو
منم ندادم بچم دیگ بالا نمیورد اگ نیورد خیلیییی کم ولی دیروز دادم امروزم از صب همش بالا میاره
منم دیگ نمیدم🫠

اره باید بدی

اره عزیزم بده برای قوت استخوان خیلی خوبه

حتماااا باید بدی
جزو واجباته

برای رشدشون خیلی خیلی مفیده

منم خیلی ندادم
یه تایم کمی مولتی دادم
تایم کنی هم اد
چون جفتش رفلاکسشو تشدید میکرد

بهتره بدی آ د یه ویتامینه که بدن بچه نیاز داره بهش

منم نمیدم چون رفلاکسش رو شدید میکنه

اره عزیزم حتما بده وگرنه نرمی استخوان میگیره

سوال های مرتبط