۳ پاسخ

وای میترسم 😔😔😔😔😥😥😥
5 خرداد باید ببرم

من دوماهگی بچم فقط روز اول خیلی اذیت شد و گریه میکرد و شیر نمیخورد

دختر منم واکسن ۴ ماهگی بیچارمون کرد الان عزا گرفتم برای ۶ ماهگی

سوال های مرتبط