من بچم موقع تولدش ۳۳۵۰بود بعد شد ۳۶۰۰بعد شد ۳۳۰۰امروز بردم پزشک خانواده شد ۴۰۵۰ کلا وزن بچه ها بالا پایین میشه بیشتر نوزادا بدنشون آب داره
من بچم ۳۲۰۰ دنیا اومد ۵ روزگی شد ۲۷۰۰ بعد ۱۵ روزگی تازه شده بود ۳ کیلو ۲۱ روزگی شده بود ۳۴۰۰ اینا چرت میگن
والا من بچم ۳و ۶۰۰ بود بدنیا اومدنی
۴،۵روزگی برای تیروئید بردم ۳و ۱۰۰ شده بود
۱۵ روزگی همون ۳۶۰۰ بود دکتر گفت عالیه
چرت گفته. وزن بچه اول کم میشه میشه بعد دوباره برمیگرده به وزن موقع زایمان. کلا حرف مسئولین بهداشت نباید جدی بگیری خیلی ادعای تخصص دارن
نه عزیزم ماشا الله عالیه اونا زر اضاف میزنن
من بچم ۳۲۵۰بود امروز
دنیا اومدنی ۳۱۰۰بود
به ۳کیلو رسیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.