دختر من ۲۹۰۰ بدنیا اومده بود
یک ماهگیش ۳۳۰۰ بود
ماه اول طبیعیه
بعدش خیلی خوب وزن گرفت جوری که بهداشت میگفت اضافه وزن داره
الانم یکسالشه وزنش نرماله
من کمکی روزی یکی دو بار شیرخشک سوپرامیل بهش میدادم
خودمم غذاهای چرب و گوشتی میخوردم
عزیزم بیشتر بچه ها تا 10روزگی 10درصد وزنشونو از دست میدن نگران نباش
دختر منم ۳ کیلو دنیا اومده ده روزگی ۳/۲۰۰ شده بود زیاد ب گهواره توجه نکن همه بچه ها یکی نیستن که
گهواره چرت و پرت زیاد میگه .
شیر خشک شبا بده با سرنگ.
با سرنگ بدی سینه تو ول نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.