عزیزم مگه قرار نبود ویبک کنی... چیشد که سزارین شدی؟؟؟؟
نگران نباش ۱۰ روز اول معمولا بچه یکم وزن کم میکنه
پسر منم 3700 بدنیا اومد سه روزگی شدن 3400 تا 25 روزش تازه رسید ب وزن تولد الان دوماهو ده روزشه وزنش کردم 6 کیلو بود
حالا زوده اینو بگی..بذا انشالله یک ماه رو پر کنه ..ببین چجور وزن گیری کرده
قدمش مبارک باشه برات بنده خدا لحظه تولد کاا بچه باد داره حالا اگه بهداشت میگه جرا کم کرده اون نمیدم
اما اگه فکر خودت استرس نگیر امبد خدا جونمیگیره شیر خودت دادی ادامه بده تنش سلامت باشه زیر ۳کیلو نیست که با ارامش براش شیر بده بچسبه به گوشتت
عزیزم بچه دنیا اومدنی یکم پف و ورم داره ک بعد چندروز میخوابه و وزنش کمتر میشه طبیعیه.بعد اینکه خداروشکر خوبه از الان بخاطر وزن بچه خودتو استرس و اذیت نکن.بچه سرما میخوره خدایی نکرده سریع وزن کم میشه.یا کلا وزنشون کم و زیاد میشه
جای نگرانی نیست ..
شیر خودت رو بخوره وزن میگیره..
نه کاملا طبیعیه همه ی بچه ها وزنشون تو یک هفته کم میشه و تا ۱۰روزگی برمیگردن به وزن تولد از الان به بعد وزن میگیره اصلا نگران نباش
نه گلم عادیه کاهش وزن اولش فک کنم نتری کم کم جون میگیره
عزیزم وزنش خوبه دیگه رشد معمولی خودشو رفته بالا ،،هفته ای ۳۰۰ گرم وزن میگیره الانم اوکیه وزنش
نگران نباش عزیزم ..بهداشت گفت وزنش کمه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.