شما هم تخمک گذاری هاتون دپرسین؟؟😮‍💨

۵ پاسخ

اره بعضی وقتا

ما دخترا خیلی گناه داریم🥲
پریودیم دپرسیم
پی ام اسیم دپرسیم
روز تخمک گذاریمونه دپرسیم

اوف دپرس ، عصبی ، بغضی ، اصلا یه حالیم خودم خودمو دعوا میکنم🤕🤕خیلی خیلی حس ناجوریه

منم ایندفعه اینجوری بودم 🤦

آره بخدا فقط میگم بخوابم

سوال های مرتبط

مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری