۷ پاسخ

دختر من رفلاکس پنهان داشت با اجازه دکتر چهارماهگی شروع کردیم فردا چهارماهش تمومه میرع توی پنج ماهگی
یکی دوبار درحد یه قاشق بهش فرنی رقیق دادم
دکتر گف ۱۰ روز فرنی بدع
بعدش سوپ و اشکنه مرغ وگوشت میتونی بدی
از اول شش ماهگی هم گف میتونی جامدات شروع کنی چون بلع‌رویاد میگیره توی شش ماه

اصلا عجله نکن که یه روزی مثل ما میای میگی چرا غذا نمیخوره😂😂

بعد واکسن ۶ماهگی‌شروع کن

زرده تخم مرغ و میوه اخرین مرحله هستن

من از چهارماهگی شروع کردم
اول یک هفته لعاب برنج: روز اول یک قاشق روز دوم دو و ..تا روز هفتم..
از هفته بعد به لعابش بادام خیس خورده رنده ریز اضافه کردم اونم یک هفته دادم
هفته سوم بهش سیب زمینی اضافه کردم
هفته چهارم هم سبزی مثل جعفری اضافه میکنیم
هفته بعد میتونی آب گوشت اضافه کنی..که کلا سوپ میتونی بدی بعد..
اینطوری معدش هم اروم اروم عادت میکنه هم اگه حساسیت داشت به یک ماده خودت متوجه میشی

اگ خوب وزن میگیره ۶ماه ب بعد شروع کن اگ نه میتونی از چهار و نیم ماهگی شروع کنی

پایان شش ماهگی باید شروع کنین عزیزم اصلا عجله نکن

سوال های مرتبط