۳ پاسخ

من از آخر ماه 5شروع میکنم دو روز دیگ 3 ماهش تمومه خواهرم از 4 ماه میداد ب دخترش راضیم بود

دکترآوینا گفت شروع کن

من دکترش گفت ازالان میتونی شروع کنی البته فرنی و لعاب برنج و نشاسته تا ۶ماهگی که اونموقع غذا

سوال های مرتبط

مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی