۳ پاسخ

من پسرمو۴شروع کردم چون رفلاکس داشت ومیگفتن خوبه اینجوری

برات خیلی زوده

اگه مشکلی نداره بهتره تا پایان شش ماهگی صبر کنید تا گوارش نوزاد کامل بشه

سوال های مرتبط

مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی
مامان همایون 💙💙💙💙 مامان همایون 💙💙💙💙 ۱۱ ماهگی