عب نداره منم ی بار اشتباهی دو برابر دادم چیزی نشد از دکتر طب اوراژانسم پرسیدم گفتی چیزی نیست بعضی مواقع اصلا اولین دوز آزیترومایسین دو برابر میگن بعد هر ۲۴ ساعت ی بار، فقط گفت مایعات بده اسهال نشه طوری نیست، تو با فاصله دو ساعت بهش پروبیوتیک بده محض احتیاط
عیبی نداره مایعات بده دوز دارو رو درست بدع بعدش شروع کن هر یه رب یه فنجون اب ولرم دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.