دختر عمه ام یه پسر بیش فعال داره و هنوزم ۱۵ سالشه بچش اذیت داره و خیلی مشکلات عصبی و زناشویی و خانوادگی دیگه.
۳۵ سالگی یائسه شد بخاطر فشار عصبی متاسفانه
چند سالتونه
آره ممکنه مخصوصا اگ دارو مصرف میکنی
نه چند وقته نشدی؟ اگر خیلی ماهه ک نشدی باید بری دکتر زنان برات آزمایش هورمونی بنویسه سونوی واژینال انجام بدی تا مشخص بشه از چیه، پشت گوش ننداز تو هنوز جوونی یهو یائسه نشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.