می‌تونه از افسردگی باشه پریود نشم

۴ پاسخ

دختر عمه ام یه پسر بیش فعال داره و هنوزم ۱۵ سالشه بچش اذیت داره و خیلی مشکلات عصبی و زناشویی و خانوادگی دیگه.
۳۵ سالگی یائسه شد بخاطر فشار عصبی متاسفانه

چند سالتونه

آره ممکنه مخصوصا اگ دارو مصرف میکنی

نه چند وقته نشدی؟ اگر خیلی ماهه ک نشدی باید بری دکتر زنان برات آزمایش هورمونی بنویسه سونوی واژینال انجام بدی تا مشخص بشه از چیه، پشت گوش ننداز تو هنوز جوونی یهو یائسه نشی

سوال های مرتبط