بستگی به نوع کالسکه داره
اگر حالت خواب داره از همون هفته های اول ولی اگر مدل نشسته هست بهتره که ۴ ، ۵ ماهگی شروع کنید به کمرش فشار نیاد
من از ۸ ماهگی گزاشتم
من از اول گذاشتم
منم از ۳۰ روزگی
من از ۲۵ روزگی گزاشتم
حتما صاف کن و بچه رو به حالت درازکشیده بزار
من از ۱ ماهگی خوابوندم داخلش
من هفته پیش بردم
از روز اول
ازهمون اول
من از یک ماهگی شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.