۵ پاسخ

کالسکه چهارماهگی. آغوشی وقتی ک گردن بگیره.دکتر بهم اینو گفتش

کالکسه من میذارمش ولی تو حالتی که کاملا خوابیده هست
نشسته و نیمه نشسته نمیذارمش

والا من از بیست روزگی آغوشی استفاده کردم
باید حتما گردنش حمایت بشه ،مال من تا بالای سرش میاد و با دستم از پشت سر و گردنشو نگه میدارم

تصویر

کالسکه که از بدو تولد، ولی اغوشی بالای شش ماه

همین الان

سوال های مرتبط

مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی