۵ پاسخ

من از سه ماهگی گذاشتم از بس نمیزاشت به هیچ کاری برسم فقط تا وقتی گردن نگرفته باید سر بچه به سمت خودت باشه

کلا آغوشی برای زیر ۶ ماه باید یه طوری باشه که زیر زانوی یه پا تا زیر زانوی یه پای دیگه رو پوشش بده

از ۲ ماهگی توی بعضی مدلا میشه ولی بهتره از ۵-۶ماهگی استفاده بشه برای سن کوچولوی شما از آغوشی شالی استفاده کنید بهتره چون بچه کوچیکه قشنگ دورش فیکس میشه که به کمرش آسیب وارد نشه...منم آغوشی شالی داشتم خیلی خوب بود

سوال منم هست

هروقت بتونه گردنشو نگه داره پاهاشو جمع نکنه

سوال های مرتبط

مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی
مامان دونه برف مامان دونه برف ۵ ماهگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی