۵ پاسخ

بچه ی من از دوماهگی به زور خودش مینشست درازش میکردیم اینقدر گریه میکرد تا دوباره بشینه توی بغلمون

بچه من رفلاکس داره
همون اوایل که دکترش بردم‌، دکترش باید ۲۰ به حالت نشسته تو بغلم بگیرمش

پسر من اصن دراز کش واینمیسته و ناچارا خیلی وقته تو بغل مینشونمش امروزم اولین غلتشو زد البته خیلی وقته ک تلاش میکرد غلت بزنه

زوده الان

۵به بعد

سوال های مرتبط

مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی