از چند ماهگی میشه بچه رو گذاشت رو روروئک؟

۴ پاسخ

روروئک ولی اصلا وسیله ی مناسبی نیست
یه سزچ کنید کلا ردش کردن
چون باعث میشه پای بچه پرانتزی یا ایکس بشه در اینده

فکر کنم بعد ۶ ماه

وقتی بتونه بشینه ۵ ماه اینا

نمیدونم چند ماهگی ولی وقتی که لبه مبل رو بگیره بتونه راه بره اونموقعه میزارن

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان امیرحسین🦋🌿 مامان امیرحسین🦋🌿 ۴ ماهگی
مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی