از چند ماهگی بچه رو میشه تو روروئک گذاشت

۴ پاسخ

من از ۵ماهگی گذاشتم

از همون وقتی که باید رو پاش وایسته زودتر اصلا نزار چون استخوناش کامل نیست فک کنم بعد ۹ ماهگی

الان قشنگ میرونه این ور اون ور

من از ۳ گذاشم

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی