سلام بچه رو از چند ماهگی میشه تو روروئک گذاشت

۳ پاسخ

دختر منم همش میگه منو سرپا نگه دار ی سره گریه میکنه منم بابت اینکه گفتن گهواره ب ستون فقرات آسیب میزنه نخریدم دهنم سرویسه ینی

من از ۳و ماه نیم میزاشتم کم در روز ۵ دقیقه بعد بیشتر گذاشتم الان قشنگ خودش روروئک میرونه دوسم داره روروئکو

از ۸ ماه بع بعد ولی ممنوع کردن کلا

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی
مامان صلاح الدین مامان صلاح الدین ۱۱ ماهگی