۷ پاسخ

سلام
روروئک ب دلیل خطر آسیب ب لگن و ستون فقرات توصیه نمیشه

هروقت ک بتونه بشینه

همون موقع ک چهر دست و پا میره و میتونه بشینه خیلی کم میتونی استفاده کنی

۸ماهگی

میگن روروئک‌کلا منع استفاده شده خوب نیست یه تحقیقی بکن

مامانم میگ هردقت کمر نشستن بگیره
منم خیلی دوست دارم بذارم ولی فعلا زوده

زمانی که بتونه بشینه

سوال های مرتبط

مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان صلاح الدین مامان صلاح الدین ۱۱ ماهگی