۶ پاسخ

من از ۱ ماهگی گذاشتم صندلیشو تخت کردم که حالت نشسته نباشه

از اول میشه،فقط صندلیشو بخوابونین صاف شه

از. همون اول البته کالسکه باید حالت نوزادی داشته باشه

من ک از دوماهگی‌گذاشتم

من میخام برا محرم بزارم برم بیرون ۴۵ روزشه

از روز اول 😅

سوال های مرتبط

مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۴ ماهگی