۶ پاسخ

من از ۷روزگیش بیرون بردم بعد از دهم هم یکردز درمیون خونه مامانم میرم تازه شهرستان خونه مادرشوهرمم رفتیم😅

من الانم میزارم

من دیروز اولین بار بردمش

از نوزادی

نوزادی

از همون نوزادی میشه

سوال های مرتبط

مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی
مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی