بچه رو از چند وقتگی میشه با کالسکه بیرون برد؟

۶ پاسخ

من از3ماهگی بردم البته درازش میکردم توکالسکه

فرقی نداره
کالسکه تخت میشه نشسته میشه نیمه نشسته میشه
تختش کن بچتو بذار ببرش بیرون

من بعد تعطیلات عید رفتم شهر خودمون با کالسکه میبرمش بیرون

من الان میبرمش یبارم دوماهش بود بردمش

دختر بزرگمو از ۶ماهگی میبردم باکالسکه این دخترمم همینطور

۴ ماهگی

سوال های مرتبط