من از3ماهگی بردم البته درازش میکردم توکالسکه
فرقی نداره
کالسکه تخت میشه نشسته میشه نیمه نشسته میشه
تختش کن بچتو بذار ببرش بیرون
من بعد تعطیلات عید رفتم شهر خودمون با کالسکه میبرمش بیرون
من الان میبرمش یبارم دوماهش بود بردمش
دختر بزرگمو از ۶ماهگی میبردم باکالسکه این دخترمم همینطور
۴ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.