بچه رو از چند وقتگی میزارید کالسکه من حس میکنم بچه میفته

۷ پاسخ

از ۲ماهگی

میمونه بابا

منم این سوال برام چون بچه ی دو ماهه که نمیتونه بشینه

از ۴۰ روزگی

من تقریبا دو یاسه گذاشتم نه لبه داره کمربند داره بچه اروم توش واای می ایسته

کمربند داره ببند حتما

من از چهل روزگي گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی