۵ پاسخ

من از دو ماهگی میدم چون فک کنم شیر خودم ویتامین نداشت😅
آهن هم از چهار ماهگی میدم دکتر از رو صورتش گفت کم خونه

بمن تازه گفت شروع کن

چقدر زود

دکتر پسر من گفت از دوماهگی بهش بده

بعداز ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی