چند روز پیش بردم کالکسه با حالت مبلس قشنگ روشو پوشند انقدر راحت خوابیدا
من جمعه بردم نزديك ٢/٥ماهشه خيلي خوب بود
۲۰ روزگی
از ۳_۴ماهگی به حالت نیم نشسته میشه گذاشت داخلش برد بیرون
فقط حواست باشه آروم حرکت کنی اگر رو ب مادر میشه بهتره
من امروز اولین بار بردمش بیرون و خیلی خیلی راحت بود بنظرم بچه از اول اجتماعی بشه خیلی بهتره
۵-۶ ماه
سوال منم هست دلم میخاد استفاده کنم بهم میگن زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.