۷ پاسخ

چند روز پیش بردم کالکسه با حالت مبلس قشنگ روشو پوشند انقدر راحت خوابیدا

من جمعه بردم نزديك ٢/٥ماهشه خيلي خوب بود

۲۰ روزگی

از ۳_۴ماهگی به حالت نیم نشسته میشه گذاشت داخلش برد بیرون

فقط حواست باشه آروم حرکت کنی اگر رو ب مادر میشه بهتره

من امروز اولین بار بردمش بیرون و خیلی خیلی راحت بود بنظرم بچه از اول اجتماعی بشه خیلی بهتره

۵-۶ ماه

سوال منم هست دلم میخاد استفاده کنم بهم میگن زوده

سوال های مرتبط