۴ پاسخ

منم همیش پاهام یخ ولی کم خونی نداشتم تا جایی ک یادمه

کم خونی یا تیروئید

عزیزم علائم دیگه هم داری؟
ببین یا کم خونی داری یا اختلالات تیروئید برو یه ازمایش بده حتما

کم‌خونی داری

سوال های مرتبط