مولتی ویتامین به بچه های رفلاکسیتون چی میدید؟؟

۵ پاسخ

همشون پرتقالین به جز آویفر که اونم آهن داره

دکترش براش ویوا کیدز نوشت یه مدت خوب بود میدادم تو خواب ک بالا نیاره و اینا ولی از دیروز یهو متوجه کمتر شیرخوردنش شدم خیلی کم میخوره فهمیدم که رفلاکسشو تشدید کرده متاسفانه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

یورویتال

یورویتال

یورویتال

سوال های مرتبط

مامان بادوم خانوم مامان بادوم خانوم ۱ سالگی
مامان مانیار 😍💙 مامان مانیار 😍💙 هفته بیست‌ودوم بارداری