رازیانه سردیه
عزیزم سردی واسه دخترزایی گرمی پسر
من استفاده کردم دمنوش مثل چای در اب بریز بجوشون بعد ازکمی سرد شدن صاف کن بخور منم خوردم بخاطر تنظیم پریودی خیلی خوبه وبه دخترزایی نمیدونم دخترو پسر دست خدا است ابجی جون بعد به اسپرم مرد تعلق دارد ربطی به خانم ندارد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.