خانما چجوری به بچتون شیر میدید درازکش یا نشسته؟؟؟

۱۰ پاسخ

درازکش، بعدش بلندش می‌کنم قدم میزنم آروغشو می‌گیرم

هردوش

نشسته ميدم ولي يکم بزرگتر شد نياز به اروغ گرفتن نداشت ديگه درازکشيدع ميدم

دارز کشیده نمیتونم بیست دقیقه بشینم کمرم به فنا می‌ره و اینجوری خیلی بد میگیره سینه هام شدید درد میگیره

نشسته

هر دوتاش

هردو بیشتر دراز کش

هردو من بخاطر کمر درد شدید که دارم زیاد نمیتونم بشینم یجا ثابت بخاطر همین بیشتر دراز کشیده میدم

من فعلا بخاطربخیه ها درازکشیده اینجوری خیلی راحتره

نشسته تا ابد 😊

سوال های مرتبط

مامان حسین و یاشار🧸 مامان حسین و یاشار🧸 ۴ ماهگی