مامانا قرص نکسیوم رو چجوری به بچتون میدید

۲ پاسخ

یک چهارم قرص صبح ها با اب حل میکنم میدم

نصف میکنم با اب حل میکنم صبح ناشتا میدم میخوره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی