۱ پاسخ

سلام عزیزم شما چه سیرخشکی بالاخره به پسرتون دادین برا حساسیت؟
منم دخترم حساسیت داره خیلی اذیته هر شیری میخوره اذیت میشه رفلاکسم داره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوووو💕 مامان دوقلوووو💕 ۳ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی