۳ پاسخ

من دیروز دکتر برا پسرم نوشت برا رفلاکس پنهانش. امپرازول و فاموتیدین استفاده کردم فرقی نکرد اینو داده. تا ۳،۴روز روزی یک چهارم ،بعدش دوبار تو روز یک چهارم ،باز اگ بهتر نشد بیشترش کنم

نصف شو با ۵ سی سی آب حل میکنم
با قطره چکون میدم بخوره

برا چی هست ؟

سوال های مرتبط