من دیروز دکتر برا پسرم نوشت برا رفلاکس پنهانش. امپرازول و فاموتیدین استفاده کردم فرقی نکرد اینو داده. تا ۳،۴روز روزی یک چهارم ،بعدش دوبار تو روز یک چهارم ،باز اگ بهتر نشد بیشترش کنم
نصف شو با ۵ سی سی آب حل میکنم
با قطره چکون میدم بخوره
برا چی هست ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.