مامانا قرص نکسیوم رو چجوری میدین نی نی ها

۲ پاسخ

من نصفش میکنم با چاقو روکش دورش رو درمیارم . تو اب جوشیده سرد شدع میندازم حلش میکنم یکم شیرخشک هم قاطی میکنم بعد با قطره چکون میدم راحت میخوره

دکتر ب من گف یک چهارم قرص
ک داخل یکم آب مینداختم چن دقیقه صبر
باز ک میشد میدادم
پودر نباید کنی چون داخل معده میگن بایددونه هاش حل شه

سوال های مرتبط

مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی