۱ پاسخ

نکسیوم از بهترین داروهاست حتما خارجی شو بگیر من نمیدم ولی طبق تجربه اطرافیان کیدیزول و نکسیوم دوتا دارویی بودن که خوب جواب دادن

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوووو💕 مامان دوقلوووو💕 ۳ ماهگی