۷ پاسخ

عزیزم بستگی به درصد الکلش داره تا الکل ۱۰ ۱۲ درصد باید حداقل یه لیوان و نصف یا بیشتر بخوری تا بگیره قشنگ الکل ۲۰ درصد تا ۳۰ درصد یکی دوتا شاتشم میگیره شراب و آبجو نهایتش تا ۱۱ ۱۲ درصد الکل داره ولی ویسکی یا عرق کشمش و ....۳۰ تا ۴۰ درصد الکل دارن

اب جو کل بطریش 5لیوانه
3تا لیوان یکبار مصرف پر پر چون پیکی نیس اینا بخوری حالت بد میشه
بستگی به بدنت داره بازم

مزه اش چجوری تا حالا شما ها خوردید میشه بخوری🫣

ن نداره
من شوهرم همون مشروب میخوره هیچیش نمیشه

بستگی به الکلش داره کم یا زیاد باشه

بعید میدونم مستی نداره 😕

حالا چه نیازه بخورن
والا سالم زندگی کردن سخت نیست

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی