قطره ویتامین آد مارک پدیا بست بهتره یا کامویت ؟

۳ پاسخ

پدیا بست بهتره

من پدیا بست میدم راضیم

کامویت بهتر
چون بدون بو و طعم
اگر بچه خدایی نکرده حساسیت داشته باشه اذیتش نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۰ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۸ ماهگی